Saturday, December 12, 2009

uLanG taHun PerkaHwinaN

alhamdullilah...pejam celik pejam celik...dh hampir setahun dh usia perkahwinan aku (22hb 1 nanti)...syukur sgt sbb sepanjang perkahwinan aku ni...semua masalah dpt diatasi dgn tenang...ujian yg paling besar skali bile ank dlm kandungan aku yg berusia 6 bulan meninggal dlm perut...tapi semue nye aku terima dgn redha...aku saje wat entry ni awal sbb...korang penah tgk ke gamba aku mase kawen?? huhu...so..kat sini aku tnjuk kn sket gamba2 tu ek...wish tuk my hubby..tggu la 22hb 1 t ye..niway...I LOVE U...
actually byk g gamba nye...tambah2 yg outdoor...tapi xpe..ade mase aku upload lg eh..

nikah 22hb Januari 2009

majlis perkahwinan d Manjung 24hb Januari 2009

majlis perkahwinan d Pangkor 25hb Januari 2009

gambar outdoor

3 komen:

Unknown said...

uish....bergambau je keje nya.....tp ok wut kenangan tuh bole tunjuk kat anak cucu....nie gambau mak ngan abah ko masa kawin dulu...:)

miss ahjumma said...

I suke rambut gulung² U tu..

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....