Thursday, May 13, 2010

adoyaiiii...

aiiiyokkkk...rini baru 13hb 5 kan...lamenye nk ke bln 9..huhu...ade ape dgn bulan 9??
  1. ari raye pose maaaa....kompem bes dpt jumpe sedare mare..(sempat ke nk jumpe?)
  2. ari lahir Muhammad Ramadhan bin Rosidi..meninggal pada 03.09.2009
  3. detik yg dinanti....bakal lahir adik Adan..Insyaallah...korang doakan ek..aminnn
  4. ape lagi yg ade bulan 9??
2-3 ari ni musim hujan..bes sgt..sejuk je rasenye kat umah tu....tapikan...sejuk2 ni la buat aku asyik nk terkoncing ajek...kat opis tu ntah bape kali aku masuk toilet....tmbh lak baby gerak aktif...lagi la dok menekan pundi kencingku yg comel ini...x dpt nk tampung bebyk ayor kencing...huuhu...blum masuk trimester terakhir lagi kan...klau dh sarat t lagi la asyik nk kencing je kan..klau boleh nk buat tiub je kan...hahaha...

kulit perut makin menegang...means baby makin membesar bagai Johan....Johan??? pak mertua aku tuuuuu...huuhuhu...asyik gatal klau garu sedap sgt...tp xde la aku garu kuat2...juz garu sket2 jek...nanti takot kulit aku berkerutu plak...idak le temannn....tapikan...pas bersalin t cane la rupe perut aku ni...menggelebeh ke??? still ngancam cam dlu ke??? arghhhh...pedulik kan semua itu...yg penting aku nk baby sihat sokmo...hubby syg jugak kan??? hehehe...

entry sblm ni korang tgk gamba perut je kan?? so kali ni aku nk tnjuk gamba baby plak...tapi..baby pemalu...die tutup muke xnk kasi doc tgk muke die...huhu...so cute...bagi sesape yg ade fb aku..korang dh tgk dh kan.....

~ ~ syg anak mama ~ ~

4 komen:

yusyanti said...

hi...congrats for your pregnancy...
sy ni duk searea manjung gak....
sj menjenguk....
tang perut tu kalao takmo strecthmark
sila pastikan slalu lembapkan....
sy dulu tka guna produk mahal pun.
guna minyak zaitun jenama ZAITUN sj...
seb baik takde sm...
hihihhhih

babysyahirah said...

hai akak..mase baby 1st ritu ade gak gune lotion tuk SM punye...yg 2nd ni xde gune pape pun...tgk ok je lg...maybe sbb kecik lg kot...huhu..niway...slmt membaca blog sy..dtg la jenguk slalu ek..

Abang said...

Uih boleh hai hai lagi tu... hebat :)

kerengge said...

jom kita ke blog http://anakmamatina.blogspot.com