Monday, June 22, 2009

LuV my bAbY

mase lunch g umah kak ana lunch reramai...sedap..huhu...pkul 2 karang nk ke klinik ade appoitmen dgn klinik kesihatan...nk cek perut..kul 2.30 camtu baru gerak ke klinik...alisa ikot skali...sesampai je kat klinik proses seperti biase...cek berat...cek tekanan darah...pastu ujian air kencing...amek darah...pastu masuk bilik nurse nak cek plak...tapi ari ni ade lain sket...nk kena jumpe doktor sbb dh 17 minggu x penah skali pon aku jumpe dktor lagi...ok...mmg aku suke jumpe dktr nih..sementara tggu dktr aku g amek ubat dlu...pas amek ubat tggu kat kusi yg disediakan...lame gak le...dekat sejam aku nunggu dktr nye...sbb dktr ade sorang je time tu...xpe la..dlm kul 4.20 camtu no aku dipanggil....waaa....berdebar rase dihati...hehe...bes²...so masuk je dktr terus pggl nama aku...dudk jap...then die soh baring...hmmm...part yg aku suke...baring bermakne die nk cek baby dlm perut...ingatkan die nk tekan² je tapi die sapu gel...rupenye nk scan...WAHHHHH....SUNGGUH BES....dpt tgk becoming baby...sonok gile....subhanallah...comel nye makhluk ciptaan Tuhan yg ade dlm perut aku nih...alhamdulillah...tapi dktr kate baby nih kecik lagi...tapi dh nmpk la kpale...badan...tangan...kaki...jantung....hmmm...syukur alhamdulillah...spatutnye due date aku klau ikotkan last period 01.12.2009 tapi dh scan jadi lain plak 25.12.2009 plak...huhu...xpe la...janji baby sihat dan selamat dilahirkan...i x kisah...amin....nk tgk ke baby aku yg cumell macam mak die?? hehehe....baby aku skrg klau ikut scan baru 13 minggu 3 ari...

3 komen:

haruan tasek said...

lelaki ke perempuan.... wa mimpi semalam wa punya anak bakal keluar laki oooooo..

Abang said...

mana nampak lagi jantina, baru 13 minggu tu... aku lupa plak nak letak gmbr scan baby aku huhu..

kerengge said...

laki ke pompuan ke, ktorg redha dengan rejeki pemberian Allah..
bapak sedia menunggumu..huhu..