Saturday, July 11, 2009

sOppIn kaT iPoH

rini aktiviti mmg dh plan nk ke ipoh...kebetulan rini ade sukan kerajaan tempatan..so leh tgk mpm men...gerak dr manjung kul 10 pg..g mamam dlu kat ali junior..pekena roti canai dlu...sedap weh...t nk g lg le...nk ikot?? jom...huhu...spai kat ipoh lbh kurang dlm kul 11.30...nk tgk netball stat kul 2.30...awal lg..so kitorg ke Greentown Mall (GM) usha baju ngandung...wehuu...hubby nk blanje..sonok gile...tapi kan...kat GM xde byk baju la...beli 2 pasang je..ok la tu...
kul 1 lbh g mkn kat sabar menanti smtra nunggu kul 2.30...aku kenyang lg tapi mkn gak sket sbb takot kang lmbt lak mkn...dkt2 kul 2 gerak ke msn tgk netball...sesmpai je kat situ...br je nk tgk diorg men...pritt....wisel terakhir utk pasukan mpm...huhu...dah abeh...stakat dpt masuk suku akhir je..x sempat aku nk tgk...hahahha...lepak jap kat situ...then dekat kul 3.30 g ke padang ipoh lak tgk team bola mpm berentap dgn team mpti..kemenangan berpihak kpd mpti dgn mata 1-0...abeh punah harapan mpm..xpe la...tggu nex time lak ye...
pas tgk bola...gerak ke jusco lak..woww...x sabo rase nye nk membeli n belah...masuk je jusco terus ke bahagian baju ngandung...byk gile...rambang mata aku wehhh...aku beli 3 pasang sua..n baju 3 pasang...tu je..ITU JE??? itu pon dh beratus weh...ckup la stakat ini..huhu...syg hubby...hehe...
then g mkn sizzling mee...x sah klau smpai jusco x mkn sizzling...nmpk ka sorg mamat sorg nih dok bwk ayor 2 gelas...saje aku g nyakat die...nk tau sape?? baha aka sobbri...huhu...die dgn sepupu nye...ingatkan dgn awek td...leh gak aku ngaco..pas mkn...mase tuk pulang ke pangkal jalan...gerak lek ke manjung dlm kul 8 mlm...smpai manjung dh lotih...

koleksi pakaian mengandung

head phone & usb hub

3 komen:

Lieza... said...

patutla bau baju baru tadik..hehe...pasni posing dgn unifom2 baru la ekk...so cute.

kerengge said...

baju je baru tp ketiak lama..huhu..

dijadeja said...

hui cam best jek sopin..bile dapat elaun ni nak sopin gak...huhuhu