Tuesday, August 10, 2010

~~saLam Ramadhan~~

esok insyaallah sume umat Islam akan menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak...so kpd sume...aku ucapkan slmt berpuasa...pose jgn x pose ye kengkawan...


aku?? mampukah aku untuk berpuasa?? baby nk mama puase ke?? baby bole tahan??? huhuhu...insyaallah...akan ku lakukan apa yg termampu...asalkan jgn memudaratkan baby je...klau baby lapa baby tendang kuat2 tau....leh mama buat milo...cicah dgn roti butterscoth...perghhh...nikmat tu....baby pun suke kan?? hehehe...


nk cite pasal perut aku lak...pagi td masa nk g mkn pagi singgah umah mak jap sbb ade hajat...hehehe...pastu saje la tanye mak...perut ankmu ini adakah sudah turun?? mak pun ukur la dgn tgn die...dan jwpn nye...hmm..mak rase mcm dh turun ni...n...lek opis aku tanye kak t plak...die pun kate dh turun...ptg plak kak suzana (staf tmpt aku keje) pun kate...perut tina ni dh trun ni...siap tgk lagi perut aku...die tgk yg line hitam tgh perut tu...klau bersambung dgn line yg bwh pusat tu maknenye dh dekat sgt le....aiyokk...adakah betul tekaan mak, kak t n kak suzana itu?? xpe...kite tggu dan lihat saje...aku terima je ape yg bakal berlaku...janji sumenye selamat..insyaallah...

**baby nk sambut raye gak ek?? mst nk kumpul uit raye kan³?? hehehe...nanti mama simpan uit baby kat ASB tau...muuahhhxx...syg anak mama...
**ayah...dh buat persiapan ke nk jadi ayah yg terbilang??

3 komen:

miss ahjumma said...

tina n cd..slmat menjalani ibadah puasa...

bby...auntie x fikir lagi nak kasi adiah ape kat bby...kasi milo n roti butterscotch ja la...hehe..bby suka kan? ehmm...x sabar auntie nk jumpa bby..windu la..

babysyahirah said...

kak wati : slmt berpose gak ye..windu kat baby ke windu kat mama baby?? hhuhu..

kerengge : ape senyum2?? =P

kerengge said...

APE NYESUM2??? =L