Sunday, April 10, 2011

durian free

hmm....ape ek nk cite nih....disebabkan keterujaan aku pd durian...dgn murah hatinya uncle Chor membelanjakan kami durian pree (die pun dpt free jugak..dusun bapak die yg punya...hahaha)..aktiviti menelan durian diadakan di rumah aku bersempena dgn meetg dalaman kerekengkangclub berkaitan dgn trip to Genting Highland....x ramai yg dtg mkn sbb rmai kt kg lg....aku n hubby pun br je smpai umh dr pangkor....yg ade juz acik ila..uncle chor...uncle fahrul...n uncle naim....

 sungguh mengiurkan..

 konon nk sejuk kan badan...

yang syg nye...keadaan aku x mengizinkan tuk aku mkn durian walau seulas....arggghhhhhh..tension sungguh...bau sungguh sedap...tmbh lak tgk diog makan....xpe la...aku tgh menanggung sakit tekak yg amat sgt..so Tina..behave urself k....hahahahaaa....ok la..byeee...