Monday, April 27, 2009

buKU pInkY

seperti yg telah dijanjikan ari jumaat ritu...aku n hubby pegi klinik kesihatan sitiawan..g punchcard dlu kat opis..pastu terus g klinik...then jumpe nurse kat tmpt biase...die soh ddk dlu sementara die sediakan buku pink (ibu mengandung)...then die pggl aku...cek berat = 46.6kg...cek tggi = 157cm...memule die soh g cek gg...kat tgkat ats...pastu die suh g amek darah...tepakse la aku tggu lagi...dah amek darah..kena g makmal lak nk cek ayor kencing...pastu dah dpt result kena g tmpt amek darah td...tggu lagi...then nurse pggl masok...die cek breast...rahim dgn kaki aku (kot² ade penyakit)...alhamdulliah...selamat....cume tekanan darah aku still rendah 11.1 je...tapi ok lagi...die kasi ubat kaler pink tuk tmbh darah dgn folic asid...due date aku 01.12.2009...tgguuuuu kehadiran baby junior...


0 komen: