Sunday, April 26, 2009

jOmKeCoh

hurmmm...smlm lop n family dtg umah...lepak dr kul 8.00pm smpai la af abeh...rini x tau nk watpe..rase cam nk g jomheboh kat tldm lumut...tapi hubby cam xnk je...takot sesak...penoh dgn manusia...nak cari paking lagi....huhhh....bepeluh wehh....xpe la...siap² nk g umah mak...tgh siap hubby cam berminat gak nk g...wehuu...lagipon family die sume nak g..so..peluang la tu...so amek keputusan tuk pegi gak ke jomheboh...merase gak aku g...1st time aku g jomheboh mase kat penang...g dgn cik je...time tu aku form 5 n cik pon x kawen lagi....lame dah pon...sblm g tu kitorg g umah mak manjung dlu...lepak jap smentara tggu org pangkor smpai manjung...dlm kul 1.30 kot diorg smpai...kitorg gerak ke umah kak ana...lunch kat situ..then baru sume ke jomheboh...nek 2 kete...kete aku n kak ana... perjalanan stakat kat pintu gerbang teluk batik tu still ok lagi...tapi smpai je kat simpang nk masuk ke teluk batik....sementara nk smpai ke pintu base...huhhh..dekat 2 jam menunggu nk masuk dlm...pastu cari parking lagi...hmm...mmg naye rasenye...tapi dah masuk kan...xkan nk kua plak...teruskan je la usaha...dpt parking kat atas bukit...ok la tu..kena jalan sket dlm 10menet tuk smpai ke tapak jomheboh...bagi aku la kan....xde ape yg menarik sgt pon kat jomheboh nih...mgkin sbb ari ahad...dan dah x ramai artis yg ade...x seperti ape yg aku bayangkan...pusing² booth nye same je...bosan...dah la panas terik...hurmm...beli stok dutch lady dgn potato jenama london swiss roll...pastu lepak kat tgh padang mkn beger.... dah beh pusing² kat jomheboh kami ke tempat navy lak...ntah le ape name nye...ekspo navy kot...ade hari terbuka kapal navy...sesape nk masuk kapal pon bole...kitorang x masok pon... smpai la penghujung cerite....dlm kul 6 lbh kot kitorg kua...nk pegi lagi ke jomheboh??? tapi rase cam x sesuai buat kat dlm base....tempat parking terhad...len kali wat kat dpn umah aku ehh...senang nk bekampung..huhu...

lala....still available...



0 komen: