Tuesday, January 26, 2010

2nd baby



sambungan pade entry lepas...MUNGKINKAH AKU?? alhamdulillah...adan akan dpt adik x lame lagi..pagi td aku g klinik stewan tuk kompem kan n ternyata positif...baru 6 minggu...pregnan kali ni lain pade yg 1st ritu....satunye....aku dpt kesan awal..sebulan dh dpt detect..mcm yg lpas...2 bulan lbh baru tau...keduanya keadaan diri aku tuk pregnan kali ni...tersangat LOYA n badan terasa lemah sesangat...asyik rase nk muntah je...tapi xde plak muntah...x sedap kat hulu hati...hmmm...berbanding yg lepas aku relaxxxxx je...xde rase pape...xpe la...janji semua akan selamat hendakNya...korang doakan aku n baby ek...so...check list yg aku buat...

1. tiada lagi futsal @ aktiviti lasak


2. tiada lagi makanan yg x berkhasiat -junk food- (ikut nasihat org ramai)


3. tiada lagi fast food (tapi klau teringin sgt2 xpe kot kan??)

1 komen:

mai hidayatul said...

along... mai pun pregnant gak skg. hehe. 2 bln dh. due 6hb 09 2010. hehe