Monday, January 18, 2010

munGkiNkaH....??????????

MUNGKINKAH


..............AKU...............


?????????????????


>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>



APE PENDAPAT KORANG???

SABAR SEMUA YE... PEACE...!!

19 komen:

cuci mata said...

congrats....jaga kandungan elok2..byk bc n dengar ayat2 al-quran +surah assafat...

miss ahjumma said...

jeng...jeng....AKU x sabar nk tau ni...

. said...

WAAAAAAAAAA...tahniah....best2...jaga kandungan bebaik ye...

nurul_luq_luq said...

congrats tina...

babysyahirah said...

KORANG DOA KAN SEMUA BERJALAN DGN LANCAR EK...

kerengge said...

yeke ni..
x gtau pon...

anatayuni said...

jgn lupa konfem kan kat yuni k...;)

kerengge said...

baiklah...
doakn same2 ye...
amin..

.:LuVnieNajeR:. said...

waaa.... tahniah la.. for the 2nd 1.. dasat la u all.. jelezz i.. xcited gile aku bile dpt tau... huhuhu.. semoga semua kan baik2 saja.. amin.. luv u tina

SweetSour said...

congrats k.tina..jaga kndungan leklok..Insyaallah,sumanya selamat...xsaba nk tgk baby k.tina...:)

kerengge said...

tgu ye...
tina junior...

Abang said...

Pendapat gua, harap dapat... peace.

kerengge said...

amin...peace yo...

kerengge said...

6 minggu??

Abang said...

Kurangkan junk food... terutamanya masa lunch tu huhu...

kerengge said...

disokong hundred percentan...
tp jgn biarkn perut tu slalu 0..
mmuahx..

aku said...

wahhhh...kitaowg pn xsabo2 nk nk tggu bby..

dijadeja said...

salam.tina.tahniah.bt masa ni jgn bt keja berat2 (yg tu suh sidi yg wat..hua hua dera sket)..t da masuk 4,5,6 bulan amalkan jus kurma.baik utk baby=D ..n slalu la baca surah at-taubah spy dipemudahkan sgala urusan..

kerengge said...

to deja : memang slame ni aku yg buat pon...
hua hua hua...
to babysyahirah : dengaq tu..