Tuesday, May 11, 2010

me, mySeLF, myHubby, myLuvly becoming baby

bak kata kak wati...dimulakan dgn Bismillah.....

ok la korang..actually aku dh xcited dgn baby yg dh pandai gerak² dlm perut aku ni...mcm yg korang tau...tau ke?? huhu..mase aku taip entry nih...aku dh ngandung selama 5 bulan 6 hari...so x heran lah baby dh pandai nendangkan...

yg besnye mase 4 bulan ritu aku dh rase dh baby gerak2...tp xde la terase smpai ke lapisan kulit yg teratas ni...siap gitau lagi kat doc swasta yg cek aku tu..tapi malangnye die kate aku 'gile'....hahaha....bahasa lembutnye bkn le gile..tapi terlampau xcited sbb die kate spatutnye 4 bln baby mmg dh gerak tp ibu masih blm boleh rasa pergerakan baby tu...tp serius wehhh...mmg aku dh rase...xkan aku tipu plak....

xpelah...abaikan ape yg doc tu kate...yg penting dlm seminggu ni baby dh bergerak aktif...suke sgt...hubby pun dpt la merasa sekali tendangan baby kami tu...soooo sweet.......selalunye time die aktif...pas aku mkn pagi smpai la ke mlm dlm kul 10.00 camtu la...sbb pas kul 10.00 aku pun dh lena....kihkihkihkihkihhh....

nk ckp jugak (ayat kak wati)...sepanjang aku mengandung ni...hubby bykkkkkkkkkk sgt bagi sokongan kat aku...sokongan yg mmg diperlukan oleh seorg isteri yg tgh ngandung...die la sidai baju...die la kemas rumah...die la iron baju...sume² die la yg buat....aku??? aku main farmville....ehhh..yeke? idak le...die jugak la yg main farmville tu...aku?? ntah le...aku byk berehat...kompem korang kate aku pemalehhh kan³??? hahahaha...lantak le....yg penting aku n hubby bahagia....jgn riso ye syg...time ngandung je camtu ekk...t dh bersalin kite bekerjasama kembali...

so...sekian saje cite tuk hari ni....esok aku sambung....byk aku nk stori lagi...



~ ~ gamba terbaru perut aku ~ ~

4 komen:

nurul_luq_luq said...

so sweet....
fiza doa yg terbaik tuk u all sume ok...best2 :)

MR.Z said...

smoga dapat lahirkan anak yang comel2 dan kiut miut macam emak dia..huhu

miss ahjumma said...

kata nak sambung lagi? mananya??? Ni dah 13hb ni...hahaha

kerengge said...

tau sabor x...