Wednesday, May 5, 2010

sALam bErteMu kEmbaLi

kepada semua pembaca setia blog aku...aku akan kembali berblog...sbb² musababnye :
  1. ade yg request suh aku update...
  2. terasa blog ni dh bersawang + berhabuk + berdebu = blog akuslumber...
  3. rase nak kongsi crite pasal perkembangan aku yg tgh ngandung ni...korang nk bace ke??
  4. aktifkan blk tuk tingkatkan duit nuffnang aku yg x smpai 10 hengget lagi..hukhukhuk...korang t tlg klik kat nuffnang aku ek...
  5. rugi klau aku x update..hilang sume history aku...nanti ank2 cucu nk bace xde plak...
  6. ape lagi ek?? tu je kot...
tapi kan korang...aku x tau nk mulekan dgn topik ape...leh korang suggestkan???

3 komen:

miss ahjumma said...

emm..mulakan dgn Bismillah...
ngeee~

pawaka19 said...

citer pasal baby kak tina..how are ur baby?

nurul_luq_luq said...

akhirnya leh dh start singgah kat blog kawan aku yg blog nye sgt canggih..hihik