Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan

aduhhh..kesian sungguh aku tgk blog ni...mcm dh x bertuan....padahal byk je perkara yg berlaku utk diceritakan tp x tertulis kat dlm blog ni...ishhh2.....mungkin lepas ni aku kena sentiasa bwk pen dan buku nota utk dicatatkan segala apa yg berlaku kan...supaya x lupa..ni bile dh ade mood nk menaip tp dh x hingat ape yg berlaku...hahahaaa....xpe lah...kita abaikan je perkara yg lepas ek...tinggalkan sbg kenangan...

harini dh 1 Ogos 2011 bersamaan 1 Ramadhan 1432Hijrah....dh masuk bulan utk semua umat Islam berpuasa...alhamdulillah aku juga berkesempatan utk turut serta berpuasa....tahun ni merupakan tahun ke 3 aku berpuasa bersama suami tercinta, tahun ke 2 aku berpuasa tanpa Adan disisi dan tahun pertama aku berpuasa dgn ank aku Izz Jad Haikal....3 tahun dgn pelbagai cerita yg berbeza...dan aku akur....segala apa yg berlaku telah tertulis olehNya...

Selamat Berpuasa Semua...

0 komen: