Friday, August 12, 2011

langKah peRtama

salam sahur semua...hehehe..disebabkan cuti so x perlu tergesa2 tuk tido blk lepas sahur...so aktiviti nye cam biase la...menggunakan teknologi yg ada kat umah ni...

entri khas kali ni juz nk catatkan IJH dh mula melangkah sendiri....klau lame2 aku simpan dlm otak ni je..mau lupe terus aku bile IJH mula melangkah...

tarikh : 7hb 8 2011
tempat : taman pangkor indah...rumah atok
masa : time ni nak lek ke manjung dh...dlm kul 1 lebih kot
mangsa d tmpt kejadian : dh tentu mama n ayah..hehe

aku saje kasi die berdiri sbb dr pengamatan aku...die mcm dh balancing kan diri die klau berdiri lepas tgn...so saje aku try...suh ayah hulur tgn mcm nk amek die....aku lepas tgn pas die berdiri...n....nahhhhh...amek kau...5 langkah die kasik daaa....alhamdulillah...perkembangan yg baik d bulan yg baik....pandai ank mama...

ekceli xde gamba mase die berdiri tu...yg ni pun ok la ek...

0 komen: