Thursday, September 17, 2009

seLaMat hAri RayE


pejam celik pejam celik jap jek da nk raye...esk last pose..tapi bagi aku pose n raye tahun nih sungguh memberi seribu kenangan yg x dpt dilupakan...kenangan yg pasti aku ingat smpai akhir hayat aku...sungguh berat dugaan yg diberikan pada aku dan hubby...tapi ape boleh aku katekan?? kehidupan tetap diteruskan walaupon tanpa adan disisi...mama syg adan..muahxx..


kepada bloggers yg setia membaca blog aku nih...aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 1430 HIJRAH...semoga kedatangan syawal kali ini memberikan seribu kerahmatan kepada anda semua...kepada yg ingin pulang beraya di kg..hati2 dijalan raya..ingatlah org tersayang wlaupon yg telah tiada...aku menyusun 10 jari untuk memohon maaf seandainya selama korang kenal aku..aku ade menyinggung perasaan korang...atau mungkin ade kata2 aku dlm blog nih yg menyakitkan hati korang...sori bebanyak ye...aku hanya insan biase...mesti ada melakukan kesilapan...


*tahun nih x sempat nk wat kad raye sendiri... =(

1 komen:

miss ahjumma said...

Slmt Ari Raya Tina...kak t pun mohon maap ek mana tau ade wat tina marah, terasa ke apa ke slama kita kawan² ni.. Raya jemput dtg umah k..anytime for u... :)