Tuesday, September 1, 2009

soKongaN TeMan2


actually aku risau tentang baby yg dh meninggal kat dlm perut aku nih...cam da lame sgt..takot baby jadi busuk kat dlm perut..kang efek aku lak...betambah ssh lak t...nk tunggu masuk hsptl lek lmbt g...hmm..aku buntu da memikirkan ttg diri aku nih...
naseb aku baek kerana mempunyai suami yg begitu mengambil berat ttg diri aku dan teman2 sepejabat yg begitu risau ttg keadaan aku...pagi tu diorg (kak ina, kak wati, kak liza n fiza) dtg ke umah utk melawat aku...diorg mencadangkan agar aku pegi ke klinik swasta untuk mendapatkan pandangan doc sane lak...hubby pon kate ok...so...aku ikut je la...g klinik pusat bersalin yeak kat stewan...pas dftr sume..masuk blk doc..doc tanye serba sket ttg aku n then die scan perut...arrrgghhhh...part yg paling aku sensitif...bile scan jek mst rase sebak sgt tgk baby dlm tu...betapa besarnya ciptaan Allah s.w.t. kak ina pon tgk jugak sbb die masuk skali aku dlm blk doc tu...sembang punye smbang...doc kate kalau boleh kena keluarkan cepat baby tu sbb klau lmbt t membahayakan nyawa aku lak...xpe la doc...aku blk bincang dgn hubby dlu ye...mase pas bukak pose...aku n hubby asyik dok pk pasal cdgan kak ina tu...kak ina mmg byk kasi nasihat soh aku g gak klinik tu...nk tggu spital...mmg lmbt lg...so pk punye pk...aku n hubby amek keputusan tuk pegi ke klinik tu pagi esk...semuanye tuk kebaikan diri aku...

* kepada kak ina n yg lain2..terima kasih bebyk ye sbb amek berat ttg aku...

0 komen: