Sunday, November 1, 2009

bERwajAh bArU

rase nye mcm bosan lak asyik tgk template blog yg same jek kan...so aku dgn rajinnye tuka template blog aku kpd yg baru...walaupun warne yg baru nih sakit mata...tapi aku tgk cam ceria jek kan...so aku pon tuka laa...cume yg sedih kat sini aku terlupe nk print screen jumlah pelawat yg bace blog aku...x silap aku dh 4703 org dah yg bace blog aku...ramai gak kan...tapikan...template yg aku gune skrg nih cam x ok jek...ptt kat header tu ade gambo kua tapi xde pon...xpe la...tggu la 6-7 bulan lg aku tukar lain ehh...pada yg bace blog aku..jgn malu jgn segan tinggalkan jejak anda semua supaya mudah untuk aku menjejaki anda...

ni template lame aku

template baru

patutnye kat header atas template ade gamba nih...tapi ntah le..xde le plak

3 komen:

Anonymous said...

no comments

miss ahjumma said...

mmg cun la blog skang nie..jeles I...

emi said...

image ilang kot.update css dia.mungkin kat part #header