Sunday, November 1, 2009

kEndUri FitRi n MeLAwaT eLishA

arini kenduri fitri member poli hubby aku...kenduri nye kat Kelang Lama (Kg Pasir Tengah)...gerak dr manjung kul 9.45am pas pekena roti canai mamak...dlm kul 12 camtu kami singgah kat jejantas sg buloh..beli dunky donut...pas beli kitorg nk ke kete la..mase otw tu ade sorang brother nk jual enset n95...huissshhhoooo...mmg aku minat gile kat ensen tu...idaman kalbu..try soh hubby tanye..agk pelik lak tgk enset tu...tgk2 rupenye n95 made in china lorrrr...huhu..die letak rm400 mulenye...made in china lak tu..x jd le nk beli..huhu..mase dlm kete brother tu dtg dekat smpai tunjuk tangan rm300...huhh...xmoh la...then kami teruskan perjalanan ke arah yg d tuju...walaupon ade sesat tapi akhirnye smpai jugak kami..alhamdulillah..mase smpai pengantin pon baru smpai...snap pict pengantin sket then terus g mkn free...baru nk makan rizam n ziha smpai smbil membawa ank yg cumell bernama dina..kwn hubby gak...lepak smpai kul 3.30 then cow cin cow...



pengantin baru sampai


gamba from back side

rizam, ziha n baby dina cute
aku in front of kenduri fitri
pas je dr umah fitri kami terus ke hospital tanjung karang nk melawat kakak aku sbb baby elisha masuk wad...elisha x ckup oksigen dlm badan...kesian die...n..kesian kat tin gak..dh makin kurus..huhu..lepak sampai kul 6 lbh...then pulang ke manjung..ESOK DH START KOJE WEHH....pade baby elisha...moge sihat2 slalu...
my lovely sista n baby elisha

kakak aku yg dh kurus..xpe la..demi anak

aku yg makin tembam..xpe la..xde ank lg

0 komen: