Friday, November 27, 2009

besdaY Piya n Lala

selamat hari lahir PIYA yg ke 2 tahun n hepi becoming birthday to my dear adik ipaq LALA yg ke?? kene tanye lala (masih bujang dan tgh mencari calon yg sesuai) sendiri...huhu..moge hidup kalian diberkati Allah s.w.t...amin...majlis dibuat mase time raye aji..so makne nye aku raye umah pak mertua dlu la..tp dlm tghari tu aku lek manjung lepak jap smpai pas smbyg jumaat..then amek kek piya..terus pulang ke pangkor semule sbb majlis pas asar....

gelagat sepanjang majlis

antara menu..yg dlm bekas merah tu aku yg buat (kek batik)

acara bukak hadiah...aku n hubby kasi rumah

menu esok hari...aku masak ayam konggostan...yg kaler merah tu..elok tuk kulit

haaa...ni askar2 pak johan...ada brani???

3 komen:

dijadeja said...

tina,keta kaler kuning yg piya drive tu,bli katne?nak bli 1 utk chia

babysyahirah said...

bapak die beli kat shah alam rasenye..

dijadeja said...

yang rumah tu tina bli katne?bleh main pondok2..syok2