Tuesday, June 15, 2010

chEcK-uP

bagi sesape yg x tau lagi tu...cek bulanan tu aku kena cek kat klinik kesihatan sitiawan...disebabkan aku ade sejarah kandungan lalu yg x bagus...jadi aku telah direferkan ke hospital manjung...kena g spital 2 mggu sekali...dan setakat ni rasenye dh 4 kali kot aku cek kat spital...dan setakat yg 4 kali ni...alhamdulillah..keadaan baby ok...
pagi ni kena ke hospital utk check-up mcm biase...tp kali ni la tggu paling lame...sejam lebih gak le tggu turn aku nk jumpe dktr...naik je no aku..no 5...terus aku terjah ke blk dktr tu...mcm Nas Ahmad dlm mentor...yiiieeehhhh...tapi kali ni dgn dktr lain...selalunye dgn dktr cine n mesti akan scan...ingatkan die nk scan tp xde la plak...setakat ukur perut aku je...agak kecewa la jugak...huhu...xpe...next week nk ke klinik yeak plak...mase dktr tu dok tulih2...die kate aku kena minum air gula lagi sekali utk memastikan yg aku mmg xde penyakit pape...rasenye 2 bln lepas aku dh minum dh air gula...result die ok xde masalah...so...tggu lagi 2 mggu tuk aku menikmati keenakan air gula tersebut...rindu rasenye nk minum...hahahahaha...

** jadual pemeriksaan aku
     sebulan sekali di Klinik Kesihatan Sitiawan + Klinik Yeak (swasta)
     2 mggu sekali di Hospital Seri Manjung 

0 komen: