Wednesday, October 5, 2011

loya+demam+x sihat

sejak minggu lepas aku rase mcm x sedap badan je....rase nk muntah..loya....n ari sabtu ritu demam+selsema+batuk....tp yg aku pk mungkin sebb musim skrg tgh musim demam..ijh pun berhingus je....smpai la 4hb yg spttnya period ptt dtg tp x dtg2....aku dh lain mcm dh...adakah aku mengandung??? mungkin ya dan mungkin tidak....so aku nekad nk buat pregnancy test kat rumah....

smpai 3 kali aku buat pregnancy test sbb nk komfemkan yg aku betul2 pregnan...1st aku test...result agak kabur tp peratus kebenaran tu mmg agak tinggi sbb klau test keluar je 2 line wlpun line 1 lagi kabur means mmg anda pregnan ye puan2 sekalian...

ni la resultnye...3 kali aku buat test nk kompem...tiga2 kali nk kabur...

yg menjadi kerisauan aku sekarang adalah kemungkinan2 yg bakal aku terima....tp kerisauan yg paling utama ialah mungkinkah aku mengandung luar rahim sbbnya aku penah mengalami ektopik pregnancy..dan peratus nk jadi balek adalah sbyk 30%....dan br je 5 bulan lepas aku kena operate buang sblh tiub fallopio...esok nk g klinik Yeak utk pastikan semua keadaan dlm keadaan normal....sambil berdoa segalanya berjalan dgn lancar....nanti aku update lg k...

**tgh dalam dilema....fikiran di awang-awangan....

0 komen: