Thursday, October 6, 2011

masih risau

petang td pegi ke klinik Yeak sprt mana yg aku katakan di entri sblum ini...mase otw ke klinik perasaan dh bercampur baur...adakah aku akan mendengar berita gembira?? adakah aku akan kecewa lagi?? berdebar2 sungguh bila dh smpai di klinik Yeak....lepas timbang n cek tekanan darah..kena tggu sat...masa tggu tu mmg x senang duduk la....x lama misi pun pggl masuk....sembang kejap dgn dr Yeak n terus die suh baring atas katil utk scan kedudukan baby....haaaa...masa ni la jantung aku rase mcm nk terbehenti je...jenuh dr Yeak cari tp tetap x jumpa...die siap tanye betul ke test tu positif?? aduhh...betul laa dr oiiii....

dlm hati agak kecewa + takut sgt2...takut kejadian yg lepas berulang kembali...tp dr Yeak beri aku harapan...die kata maybe masih awal utk nmpk baby tu....or maybe baby otw nk ke tmpat septtnya....dun wori....dtg balek ari sabtu nanti k....

 disebbkan dr agak tidak percaya apa yg aku kata...lps blk tu aku buat lg skali test...korg leh tgk yg bwh skali tu...dh makin terangkan...so mmg betul aku pregnan...

**perasaan tetap bercampur baur....risau+takut+x tenang......

0 komen: