Sunday, May 31, 2009

keNdurI parIt bUntaR

arini ade kenduri kat parit buntaq (adk bradik pak mertua aku)...bangun pagi pas subuh semua g kubur mak dlu...pastu hubby beli nasi lemak 12 bgkus...bekal pagi...nek bot kul 9.30am...mkn nasi lemak kat dlm bot...smpai je kat lumut nek kete dgn abg am soh anta ke umah mak aku kat manjung sbb nk amek kete...cik ade kat umah...so aku dukung sofea marissa yg dh 3 bulan tu...eeeiiii....cumell sungguh...x saba nk ade baby sndri..huhu...xpe...hujung tahun ye... insyaallah... hehehe...x lame singgah sane...sbb diorg tggu kat umah aku... lek umah salin baju jap...then dlm kul 10.30am tu kitorg gerak ke sane...2 biji kete...kak ani n abg am nek dgn aku...smpai sane around 1.30pm kot..ntah...aku x bape nk hingat le...ramai dh org nye...aku baru 1st time la ke sane...baru nk kenal² sedare mare belah hubby...x lame ddk dlm umah...diorg kasi koey teow goreng..sedap gak tapi aku x mkn byk sbb takot x lalu nk mkn nasi lak kang...then kak ani, aya n adik g amek nasi minyak tuk kami semua...mkn dlm umah je...pas mkn sume dok kat lua..dlm umah ramai sgt org nye...pengantin pon dh smpai...mude lagi pengantin pompuan nye...baru umo 19 thn...lepak kat sane smpai kul 4 lbh kot...then kitorang blah balek ke mnjung...

pengantin pompuan tu belah hubby aku

kami yg kepanasan + kepenatan

kak ana, alisa, hubby, aya-still available-

adk beradik belah hubby..abg azni, ikmal, paksu

paksu ngah cite pasal politik dunia tu..hehehe..baju putih tu abg am

1 komen:

kerengge said...

palotak hang..blom kul 3 dh cabotttt...