Saturday, May 9, 2009

seAfOoD & tEroJun LaUT

bgn early in da monin...nothing 2 do...cewahhh...speaking lak..huhu....tgh ari tu kitorg mkn seafood...buat ala² barbeque...sedap wehh...memacam ade...sotong...udang...ikan...ayam...hmm... very nice....tapi aku xleh nk pulun bebanyak...x bape lalu wlpon sume nye sedp²...rogi je...tapi nk wat camne kan...xkan nk pakse lak...kang tetibe je kua lek ape yg aku mkn lagi ssh...

pas lunch...lepak jap kasi sume yg dimakan td hadam....hubby tgh bz pam smpan sbb jap g kami sume nk g belayar...dlm kul 5pm..hubby, aya, ayu, afiq, alisa n piya merendam kan diri ke dalm laut...aku??? msih memikiorkan sama ada nk turun ke x...badan rase cam x bape larat tapi hati memberontak...ye la...syok ooo tgk diorg mandi manda kat lautan...ahhh....x tahan dah rase nye....then ape lagi...kebushhhhh (sound efek tipu je nih).....aku menerjunkan diri...abeh basah dah...rase nye dlm sejam je kot aku kat dlm ayo tu...dh rase cam pueh nek smpan...aku pon nek mandi kat umah lak...pas dah mandi...menelan mampelam lak...sedap gile siot...abah potong kan lagi sebiji..hmm...kenyang....

perut aku yg agak kelihatan menonjol sket

mlmnye kak ani n aya masak mi kerang...sedap (sume yg diorg masak sume sdp²)...kuah die rase mcm kuah laksa...smbil mkn smbil layan af...hafiz da bes...settle aktiviti ari sbtu....

0 komen: