Friday, May 22, 2009

melaHAp kAT ShABu²

mase time rhat tghari kitorg g mkn kat restoren shabu²...mknan steamboat buffet...dpt kupon free..sekepala rm2 je...jgn lepaskan peluang...sblm nh aku tgk kat blog en fizal sedap sgguh deme mkan steamboat...tapi harge asal die sekepala rm9.90...itu untuk lunch laa...time dinner rm15.90 sbb byk lagi die nye menu...pakat dgn fazly n mala...diorg pon ade kupon...bgs²...mmg puas hati la mkn kat situ...kenyang....alhamdulillah...murah rexki arinih...fazli blanje...thanx ye...

restoren shabu² kat bangunan Yik Wang area hotel Lee Garden


auni naqibah yg mata sepet

mala & fadzly & auni

kitorang

aku n hubby yg dah botak

ini lah die steamboat

bkn main tggi die angkat daaaa....

eskrem vanilla n cokelat..sungguh sedap


selesailah sudah

kenyang sgt nih

kupon shabu²...mekasih adik

tahap kepuasan pelanggan

auni yg kekenyangan..yeke???

fiza n intan turut sertadi meja yg lain

geng jabatan bangunan

5 komen:

miss ahjumma said...

kempunan aku dibuatnye

dijadeja said...

waa..lapo..telan ayo lior tgknye

Abang said...

Ni rasa nak pergi lagi ni...

babysyahirah said...

pegi jgn x pegi...mkn reramai baru bes...meriah sket...so klau sesape nk pegi tu ajak la aku skali ye..huhu

kerengge said...

ajak aku gak..