Thursday, May 21, 2009

kUrsUS pEngEnDaLiaN LamaN WeB

bangun seawal 5.00am...siap² nk g KL....ade kursus pengendalian laman web...tggu vijay dtg amek kat umah (die yg offer diri nk dtg umah ye...)...so kul 5.40am die smpai n aku kejut hubby gitau nk gerak dah...die yg bukak pintu..gate....slmat jalan abg....doakan supaya pegi n blk dgn slmat ye....dlm kete kak ct zaleha dah ade...die dok kat seat dpn...so aku jd lady boss la kat blkg..huhu...elok pon...mmg aku x nk dok dpn...takot...nek je kete...aku pesan kat vijay soh bwk slow²...yela...xyah nk keja mase...klau smpai lmbt pon bkn nye diorg nk denda ke ape ke...tapi...biase la...vijay...mmg dikenali sbg racer...huhu...smpai 150km/j...hmmm...xpe la vijay...janji kitorg slamat smpai....dlm laju² tu pon aku leh terlelap jugak...hehe...tapi kejap je...kul 8.20am kitorg stop kat hentian r&r ulu bernam...aku n kak ct mkn sandwich...vijay mkn wantan mi..nmpk cam sedap..tapi x leh msk la mkn berat pepagi...x lame pas kitorg mkn, kak shima dr mpti smpai...diorg dok semeja dgn kami...n x lame pas tu jugak...ade la 3-4 mjls yg len..so perbincangan di adakan di r&r tu sahaje...hehehe....dkt kul 9.00am baru gerak ke sentul...sblm kul 10am dh smpai....smpai je nek tgkat 15 msuk lab diorg...baru je letak ponggong diorg dh soh mkn pagi...menu nye...bihun goreng yg sket masin...perot mmg lapo wlpun da bekpes td...so...tibai je la...pas mkn....en suhaimi brief psl kursus yg akan dijalankan sbntar lagi...so aturcara die camni....

Khamis, 21hb Mei 2009
 
10.00 pg – 10.30 tgh – Ucapan Alu-aluan
10.30pg - 1.00 tgh - Sesi latihan pengendalian laman web 
1.00 tgh – 2.30 ptg – Makan Tengahari dan Solat 
2.30 ptg – 4.30 ptg – Sesi latihan pengendalian laman web 
4.30 ptg – 5.00 ptg – Design Presentation + Sesi soal jawab

Jumaat, 22hb Mei 2009
10.00 pg – 1.00 tgh – Sesi soal jawab dan menyelesaikan permasalahan di dalam portal.

Mase sesi latihan tu die ade la kasi kitorg godek² portal tu...tapi x byk sgt yg die ajar...bole la stakat nk tau basic ttg cara mcm mane nk kendalikan portal tu..actually byk benda yg aku nk tanye...tapi mase x mengizinkn...xpela....t aku godek² sendiri...kelas abeh kul 5.00pm...spatutnye esok ade lagi kelas...tapi aku dh ckp awal² dh kat bos yg aku nk g sehari je...pas minum ptg kitorg blah...selesailah sudah...

aku yg kekonon kusyuk (kelas x stat lg)

kak ct zaleha

ni la yg kitorg dok godek²

cik airini - die byk sentuh ttg content

design team

2 komen:

Abang said...

Macam boring je...

kerengge said...

macam je..tp x boring..
ye kot..