Saturday, May 23, 2009

kenDuRi³

mkn free...ade 2 buah umah utk kami pegi melahap...1st...selang 2 buah umah dr umah aku...makne nye jiran la tu...nasi die sgguh sedap...ayam masak kicap..daging kari...memcm lagi tapi yg aku amek lauk ayam je...dgn limau...

aku yg sedang asyik mkn limau

aku n mak

pastu umah yg 2nd lak umah along...adik die "angah" kawen...dgn abg inspektor polis...sesmpai je umah alg kitorg terus ke tmpt dj azrizan..arena ade situ gak..x moh mkn lg sbb still kenyang...so lepak² smpai pengantin tiba...abg polis..so ade sesi berkawad pegang pedang...x lame pastu kitorg mkn..semeja dgn fadzly...mala...azrizan...dgn kawan hubby aku...pas mkn aku msuk dlm umah tgk baby alg...sgguh cumell bby die...kecikkk je...sesambil tu tgk sesi begambar pengantin..

selamat pengantin baru

baby along n aidi = mohd irfan

sempat posing lagi...

anak arena = elin + ank along = irfan

dj azrizan...
mmg utk dj kenduri kawen n etc..
aku kawen ritu die la yg jadi dj...
so sape yg nk kontek die...tggl kan mesej kat komen aku k...

2 komen:

miss ahjumma said...

azrizan jgk yg glamour..huhu

kerengge said...

x jugak..